پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

پیامک سری (L)

جریان های آلوده به مرداب خواهند رسید سخن گفتن از انها.زندگیمان را تباه میسازد


***

آنکه مدام از کبود ها و ناراستی های زندگی خویش سخن میگوید دوست خوبی برای تو نخواهد بود


***

برای ربودن دل آدمیان باید بر هم پیشی گرفت و این زیباترین آورد زندگی است


***

ناتوان ترین آدمیان آنانی هستند که نیروی بدنی خویش را به رخ دیگران میکشند


***

بزرگترین گمشده های ما در زند گی نزدیکترین ها به ما هستند!!


***

آنچه رخ داده را باید پذیرفت اما آنچه را روی نداده .میتوان به میل خویش بنا نمود


***

از قضاوت کردن دست بکش تا آرامش را تجربه کنی

پیامک سری(k)

بود این آخرین حرفم دم مرگ / الهی [... جان] توبمانی من بمیرم


***

گر فراق بین ما صد منزل است / یاد تو همواره در جان و دل است


***

ه دام آن دو زلفانت اسیرم / غم هجرت نموده سخت پیرم


***

کاش خبر از این دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه و آهم داشتی


***

این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی


***

درد هجران و جدایی مشکل است / هر چه هم مرحم نهی بی حاصل است


***

کوچه از رهگذر سرد غمت زار و گرفته ست / شب بی تابش ماه روی تو برده امانم


***

اشک خیمه زده بر صفحه ی چشم نگرانم / چنـد روزیسـت که دلواپسـم و بـد نگرانم


***

مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی / توی روزگار غربت با غم دل آشنایی مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن / مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن

پیامک سری (J)

قدقدقدقدا... . . قدقدقدا... . . قدقدقدا... . . . . آفرین همین جورى تمرین کنى فردا تخم میزارى !


شرکت تولیدات داروگر به علت فرار کردن قورقوری ، شما را دعوت به همکاری می نماید!


از یارو میپرسن از چه گلی خوشت میاد؟ میگه: اقاقیا.میگن همینو بنویس.میگه غلط کردم! گل رز!!!


یارو زنگ میزنه خونه دوست دخترش،بابای دختره گوشی رو برمیداره،هول میشه میگه: ساعت شانزده و پنجاه و چهار دقیقه!!!


به یارو میگن چرا خودت رو به سپر ماشین میمالی؟ میگه: میخوام اوقات فراغتم سپری بشه!!!


تصور کن شلوار بچه 6 ساله رو پوشیدی! حس میکنی چقدر تنگه! دلم همون قدر برات تنگ شده!


. . . . . . همین جوری بری پایین به نفت میرسی !!


کوچولو موچولو هولو مولو . . . . . این اس ام اس صرفا برای غنچه کردن لبهای شماست و هیچ ارزش قانونی دیگری ندارد!


و باغ دلم… . . . تو تنهایی... . . . تنهای تنها... . . . پس سعی کن درست به گل ها آب بدی ، ای تنها آفتابه موجود!


ببخشید مزاحم شدم... مهرتون تو دلم جا مونده بود ، گفتم دنبالش نگردی!


. . . . . . این پیامک جهت خراب کردن دکمه پایین گوشی شما ارسال شده و استفاده دیگری ندارد.


معتاده داشته سیگار می کشیده،میگه: یه ژمین لرژه هم نمیاد این خاکشتره شیگارم بیفته!!!


معلم: وقتی می گوییم«دانش آموزان کلاس،تکلیف های خود را با میل انجام می دهند.»،«میل» در این جمله چه نوع کلمه ای است؟ دانش آموز: حرف اضافه!!!


دخترها تو زندگی شون جز شوهر چیزی نمیخوان!!! ولی به شوهر که رسیدن همه چی میخوان!!!

پیامک سری (I)

رابطه ای رو که مرده ، هر ۵ دقیقه ۱ بار نبضشو نگیر دیگه مرده . . .

 

***

دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا میکنند * کوروش کبیر *


***

کورش بزرگ:هرگز زانو نخواهم زد حتی اگر سقف آسمان از قامتم کوتاه تر باشد


***

بزرگی میگه تا توانی دلی بدست اور دل شکستن هنر نمیباشد


***

 گاه در زندگی ، موقعیت هایی پیش میآید که انسان باید تاوان دعاهای مستجاب شده خود را بپــردازد . . 


***

زنده بودن حرکتی افقی است از گهواره تا گور و زندگی کردن حرکتی عمودی است از زمین تا آسمان . . .


***

یادمان باشد که : آن هنگام که از دست دادن عادت می شود به دست آوردن هم دیگر آرزو نیست . . . .


***

اگر حق با شماست خشمگین شدن نیازی نیست و اگر حق با شما نیست ، هیـچ حقی برای عصبانی بودن ندارید . . . .

پیامک سری (H)

سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد ، تندیس زیبا نخواهد شد. از زخمه تیشه خسته نشو که وجودت شایسته تندیس است.


در مکتب ما رسم فراموشی نیست ، در مسلک ما عشق هم آغوشی نیست ، مهر تو اگر به هستی من افتد ، هرگز به سرش خیال خاموشی نیست.


تودنیااگه دوتابودی جات روجفت چشمام بود،اماچون تکی جات تو قلبمه...


تقدیم به آنکه محبتش درخاطرم،خاطرش در یادم ویادش در دلم زنده میماند...


ماندم بتوای گلشن زیبا چه نویسم،من مورصغیرم به سلیمان چه نویسم،ترسم که قلم شعله کندصفحه بسوزد،بااین دل تنگم به عزیزم چه نویسم...


باقلب لبریز ازغم امشب صدایت میکنم،بااشتیاق دیدنت دل رافدایت میکنم!


قسم به عشق وزندگی که ارزشش یه عالمه،قلبی که بیتوبزنه لایق آتش زدنه...


مروز قلبم درد گرفته بود،فکر کنم تپل شدی جات تنگ شده!!!


اگر نیوتن وقتی که جاذبه را کشف کرد،صورت نازنین تو رو میدید،معنای جاذبه را می فهمید...