پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

پیامک های ارسالی شما (B)

از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من من به ایام خدا ولی ارادت دارم

54*****0937

عوت به بهشت خلد برین است رمضان آشنائی بیگانه به دین است رمضان ما را تو پناه ده ز شیطان رجیم ابلیس خبیث سخت غمین است رمضان

07*****0936

فیض و احسان به جهان آمده است باز کن پنجره ی قلب خود ای سالک نور نکهت روح روان آمده است ماه مهمانی خذا مبارک

34*****0913

پروردگارا ! دلهای شکسته و بیقرار عالم را در این ماه عزیز ماه مهمانیت به قرارشان برسان و لذت وعده های خویش را برایشان ارزانی بدار. آمین یا

98*****0919

رمضان آمده هنگام دعا نیست مگر؟ فرصت ذکر و تولا و رجا نیست مگر؟ تا کجا حرف دلت حرف دو دو تا شدن است تو بگو در دل تو مهر و وفا نیست مگر

22*****0911

خدایا! آن‌گاه که جان ها و اندیشه ها از نسیم فرح‌بخش نام و یادت سرشار است، بگذار در برکه رمضان، خود را از زنگار غفلت و معصیت شست‌وشو دهیم

96*****0938

نظرات 1 + ارسال نظر
nahid 1390/05/23 ساعت 00:10

سلام کجا کلیک کنم؟؟

مشخص نیستاااا


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد