پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

پیامک سری (E)

آمد آن ماهی که نامش رمضان است معده از آمدنش شدیدا نگران است ! .


تابلو هلال احمر رو به غضنفر نشون میدن میگن معنی این تو جاده چیه؟ میگه به ماه مبارک رمضان نزدیک میشوی !


انسان در این دنیا مسافری بیش نیست و روزه بر مسافر واجب نیست


به یارو میگن تو که روزه نمی گیری ، چرا سحری می خوری ؟ می گه نماز که نخونم، روزه که نگیرم ، سحری هم نخورم !؟ بابا مگه من کافرم!؟


یارو! ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه دوستش بهش میگه سحر صدات کنم ؟ یارو! می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره !


کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه !


به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, ماه رمضان تا پایان مهرماه تمدید گردید !


مناجات غضنفر باخدا : خدایا ماه رمضان را مانند المپیک هر ۴ سال یک بار آن هم در یک کشور برگزار کن !


ماه رمضونه یه وقت جایی نری که پیدات نکنم آخه دارم دنباله ۶۰ تا گدا میگردم ! روی تو حساب کردم!!!


ماه رمضان بر تو ای دوست گلم که دم افطاری تخته گاز داری میری خونه مبارک باد ! جمعیت مبارزه با سوء تغذیه شدید !



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد