پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

پیامک سری (H)

سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد ، تندیس زیبا نخواهد شد. از زخمه تیشه خسته نشو که وجودت شایسته تندیس است.


در مکتب ما رسم فراموشی نیست ، در مسلک ما عشق هم آغوشی نیست ، مهر تو اگر به هستی من افتد ، هرگز به سرش خیال خاموشی نیست.


تودنیااگه دوتابودی جات روجفت چشمام بود،اماچون تکی جات تو قلبمه...


تقدیم به آنکه محبتش درخاطرم،خاطرش در یادم ویادش در دلم زنده میماند...


ماندم بتوای گلشن زیبا چه نویسم،من مورصغیرم به سلیمان چه نویسم،ترسم که قلم شعله کندصفحه بسوزد،بااین دل تنگم به عزیزم چه نویسم...


باقلب لبریز ازغم امشب صدایت میکنم،بااشتیاق دیدنت دل رافدایت میکنم!


قسم به عشق وزندگی که ارزشش یه عالمه،قلبی که بیتوبزنه لایق آتش زدنه...


مروز قلبم درد گرفته بود،فکر کنم تپل شدی جات تنگ شده!!!


اگر نیوتن وقتی که جاذبه را کشف کرد،صورت نازنین تو رو میدید،معنای جاذبه را می فهمید...

نظرات 3 + ارسال نظر
سروین 1390/05/24 ساعت 22:08 http://littlelies.blogfa.com

چه وب قشنگی...!

وبلاک جالبی دارید
موفق باشید

سلام دوست عزیز وب قشنگی داری خوشحال میشم با همدیگه تبادل لینک کنیم اگه دوست داشتی منو به اسم (خانه عمران جاجرم )لینک کن وبعد بهم خبر بده تا با افتخار لینکت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد