پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

پیامک سری (M)

از بالاترین فضیلت ها در ماه رمضان ، افطاری دادن است منتظر تماس شما هستیم .


***

درس نخوانید. هیچکس از درس خواندن به جایی نرسیده به جز علی دایی


***

چقدر سخت است همرنگ این جماعت شدن، وقتی این جماعت خودش هزار رنگ است


***

ژاپنی ها میگن : ما میتونیم ، مگر اینکه بلایی نازل بشه !!! ما ( ایرانی ها ) میگیم : ... ما نمی تونیم ! مگر اینکه فرجی بشه !!!


***

بروسلی رو کشتن .تختی روکشتن.داداشی رو کشتن.ولی تا حالا دیدی یه معتادرو بکشن؟ نتیجه اخلاقی:ورزش بیشتر از اعتیاد برای سلامتی ضرر داره


***

فرق آقایون و خانوم ها : آقایون وقتی پولدار میشن شیطون میشن خانوم ها وقتی شیطون میشن پولدار میشن !!


***

یارو به شیکمش میگه:خوب حال میکنی ها من هی کار میکنم تو میخوری.شکمش میگه:خوب میخوای من کار کنم تو بخوری!!!!!


***

حقیقت زندگی: یک زن تو رو گریان بدنیا میاره و زن دیگه کاری می کنه که تا آخر عمرت گریه کنی


***

میگم مکانیک سیالات 9 شدم...میگه :یعنی افتادی؟؟؟؟ میگم پَـــــ نَ پــَـــ استاد گفت دست و بالم تنگه 9اُ بگیر حالا بقیه شم سر ماه میدم !!


***

سؤال: چرا قانون اجازه نمیده که یک مرد دو همسر اختیار کنه؟ جواب: چون بر طبق قانون نمی توان یک نفر را بخاطر یک گناه دو بار تنبیه کرد!


***

مرد با حالت حق بجانب: کتابی به نام "مرد، ارباب زن" دارید؟ دختر فروشنده: قسمت داستان های خیالی اون طرفه آقا


***

سر جلسه امتحان به دختره میگم سواله 8 چی میشه؟میگه تقلب میخوای؟ میگم پـَـــــــ نَ پــَــــــــ میخوام ببینم سطح علمیت درچه حد با خانواده بیایم خواستگاریت


***

یه جوش اندازه گلابی رو دماغم زده ، دوستم دیده میگه جوشه ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ قسمتهای مهم صورتمو علامت زدم ،تو امتحان میاد


***

به دوستم میگم خودکارو بده میگه چیزی میخوای بنویسی؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه زیر شلواری براش گرفتم میخوام ببینم اندازشه یا نه!


***


نظرات 11 + ارسال نظر

وب جالبیه لینکیدمت تو هم بلینک دیگه

سلام دوست من
من شمارو به همون اسم لینک کردم
لطف کن کن منو با اسم
بهترین عکس ها
لینک کن
ممنون

[ بدون نام ] 1390/06/02 ساعت 20:32

سلام
من عاشق این پـَـَـ نَ پـَـَـــ هستم

دوباره سلام
ادرسم رو یادم رفته بود

salam dooste aziz linketoon kardam lotfan mano ba esme فرشته عاشق link konin

سلام
حراج واقعی
کمترین قیمت محصولات در کل ایران در فروشگاه ارزانسرا
لطفا قیمتها را مقایسه کنین و گران نخرین
www.shopingmeg.in

میثم 1390/06/02 ساعت 22:38 http://fetrat.loxblog.com

سلام،من تو را لینک کردم لطفا تو هم من را با نام«به سوی خدا »لینک کن.

سلام دوست عزیز ممنون از حضورتون
وبلاگ خوبی دارید
من شما رو لینک کردم شما هم منو با نام "اقتصاد به روز"لینک کنید
با تشکر

با سلام شما با افتخار لینک شدید لطفا ما رو با نام .::عطشان مداحی::. لینک کنید

سلام ممنون از حضور گرمتون واقعا خوشهال شدم
از دوست داشتین با هم تبادل لینک میکنیم بهم خبر بدیم
راستی موضوعات وبلاگم چطوریه؟بگین چه مطلبی بزارم
منتظرم
در پناه حق

سارا 1390/06/04 ساعت 05:09

بعد کلی گریه کردن (آخه اعصابم خراب بود) وبت رو دیدم و کلی خندیدم ممنون که بهم سر زده بودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد