پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

عاشقانه 4\6\1390

من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد برمن - من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب - که به صد عشق و هوس می ارزد.


***

آرزوی من این است زیر سقف این دنیا من برای تو باشم تو برای من تنها...


***

ایوب می شوم که نفهمی بدون تو- اینجا کسی به بی کسی عادت نکرده است!


***

دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است ........! ....................اذان افطارش را تو بگو......................


***

آدمی در مقابل علاقه ای که در دیگران نسبت به خود ایجاد می کند، مسئول است


نظرات 4 + ارسال نظر
بانوی جنوب 1390/06/04 ساعت 00:36

سلام ممنون بخاطرپیامکهای جدیدتون.من اهل جنوبم واسه همین این اسم وانتخاب کردم.موفق وپیروزباشید

وبلاگ خیلی جذابی دارید

سارا 1390/06/04 ساعت 00:40 http://www.shanel.loxblog.com

با اجازه لینک شدی

سلام اقاسعید.ممنون ازنظرتون.وبتونم خیلی قشنگه. موفق وپیروزباشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد