پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

پیامک دوستانه

من از تمام زندگی؛خدا رو بالا سر دارم.


***

پرنده لب تنگ ماهی نشسته بود و به ماهی نگاه می کردو می گفت: سقف قفست شکسته! . . .چرا پرواز نمی کنی؟؟


***

اگر باید از تپه بالا بروید، تصور نکنید که درنگ، تپه را کوچکتر میکند

***

گاه آنچه امروز داریم و از آن لذت نمی بریم آرزوهای دیروزمان هستند!


***

روحم میخواهد برود یکـ گوشه بنشیند ، پشتش را کنــد به دنیا ، پاهایش را بـغل کنــد و ... بلنـــد بلنـــد بگویــد من دیگـــر بازی نمیکنم...


***

یادمان باشد که همیشه ذره ای حقیقت پشت هر "فقط یه شوخی بود" کمی کمی کنجکاوی پشت "همینطوری پرسیدم" قدری احساسات پشت "به من چه اصلا" مقداری خرد


نظرات 9 + ارسال نظر
نگار 1390/06/04 ساعت 01:58 http://negar-negar.blogfa.om

سلام.ممنون

ghost 1390/06/04 ساعت 02:11 http://specialboy.loxblog.ir

سلام ممنون که به وبم سر زدی تلاش کن سایتت از این بهتر بشه راستی اگه بازم اومدی روی تبلیغاتم کلیک کن من واسه تورو کلیک کردم پول دار شدی

سلام خوشحال شدم به من سرزدی اگه دوست داشتی منو با اسم چهار نما لینک کن و به من خبر بده

سلام وبلاگت خوبه

سلام/لطف کردید به ما سر زدید/مرواتون همه سال.

سارا 1390/06/04 ساعت 05:03

عالیست

مرسی که سر زدی وبلاگ تو هم عالیه!

Ali 1390/06/04 ساعت 08:17 http://lemondownload.blogfa.com/

سلام
همونطوری که گفتی روی بنرهای تبلیغاتی وبلاگت کلیک کردم، برو حالشو ببر...

روحم میخواهد برود یکـ گوشه بنشیند ، پشتش را کنــد به دنیا ، پاهایش را بـغل کنــد و ... بلنـــد بلنـــد بگویــد من دیگـــر بازی نمیکنم...

عالی بود.........
ممنون که بهم لطف داشتید و بهم سر زدید.خوشحالم کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد