پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

پیامک های ایرانی

بروزترین پیامک های شما

پیامک سری (J)

قدقدقدقدا... . . قدقدقدا... . . قدقدقدا... . . . . آفرین همین جورى تمرین کنى فردا تخم میزارى !


شرکت تولیدات داروگر به علت فرار کردن قورقوری ، شما را دعوت به همکاری می نماید!


از یارو میپرسن از چه گلی خوشت میاد؟ میگه: اقاقیا.میگن همینو بنویس.میگه غلط کردم! گل رز!!!


یارو زنگ میزنه خونه دوست دخترش،بابای دختره گوشی رو برمیداره،هول میشه میگه: ساعت شانزده و پنجاه و چهار دقیقه!!!


به یارو میگن چرا خودت رو به سپر ماشین میمالی؟ میگه: میخوام اوقات فراغتم سپری بشه!!!


تصور کن شلوار بچه 6 ساله رو پوشیدی! حس میکنی چقدر تنگه! دلم همون قدر برات تنگ شده!


. . . . . . همین جوری بری پایین به نفت میرسی !!


کوچولو موچولو هولو مولو . . . . . این اس ام اس صرفا برای غنچه کردن لبهای شماست و هیچ ارزش قانونی دیگری ندارد!


و باغ دلم… . . . تو تنهایی... . . . تنهای تنها... . . . پس سعی کن درست به گل ها آب بدی ، ای تنها آفتابه موجود!


ببخشید مزاحم شدم... مهرتون تو دلم جا مونده بود ، گفتم دنبالش نگردی!


. . . . . . این پیامک جهت خراب کردن دکمه پایین گوشی شما ارسال شده و استفاده دیگری ندارد.


معتاده داشته سیگار می کشیده،میگه: یه ژمین لرژه هم نمیاد این خاکشتره شیگارم بیفته!!!


معلم: وقتی می گوییم«دانش آموزان کلاس،تکلیف های خود را با میل انجام می دهند.»،«میل» در این جمله چه نوع کلمه ای است؟ دانش آموز: حرف اضافه!!!


دخترها تو زندگی شون جز شوهر چیزی نمیخوان!!! ولی به شوهر که رسیدن همه چی میخوان!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
h2 1390/05/28 ساعت 05:17 http://hoseingroup.ir

salam
shoma ke aslan ghesmate link nadarin ke pishnahade tabadole link midin
!!!!!!!!!!!!!!!

مسافرزمان 1390/06/02 ساعت 19:14


وای خیلی اسمسات قشنگ بود کلی هم خانوادگی خندیدیم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد